Voisi sanoa, että yritys, jolla ei ole verkkosivuja, ei ole olemassa. Verkkosivut ovat nykyisin kaiken viestinnän ja markkinoinnin peruspilari. Hyvät verkkosivut ovat yrityksen ilmeen mukaiset, selkeät, informatiiviset ja helppokäyttöiset kaikilla laitteilla. Sivujen rakentamisessa ja sisällöntuotannossa on hyvä varmistaa hakukonenäkyvyys, jolloin ne löytyvät mahdollisimman hyvin Google-haulla.
Verkkosivut ovat osa suurempaa markkinointikokonaisuutta
Kaikessa tekemisessämme on punainen lanka. Verkkosivujen tuotannossa huomioimme koko markkinoinnin. On tärkeää ymmärtää mikä rooli verkkosivuilla on markkinoinnissa ja tavoitteissa.
Teemme verkkosivut WordPress-julkaisujärjestelmällä, joka on maailman yleisintä tekniikkaa ja josta asiakkaamme ovat antaneet hyvää palautetta. Verkkokaupoissa käytämme WooCommerce-alustaa, joka toimii hyvin yhteen WordPressin kanssa. Verkkokaupoissa panostamme siihen, että niiden avulla myyntitavoitteissa onnistutaan.
Suunnittelemme ja toteutamme verkkosivustoja yhden hengen yritysten “käyntikorteista” suurten organisaatioiden palveleviin, suuriin sisältöpalveluihin. Rakennamme myös landing pageja eli laskeutumissivuja ja hakukoneoptimoituja teemaosioita.
Näin verkkosivuprojekti etenee
Verkkosivuprojektissa on usein nämä vaiheet:
Aloituspalaveri, jossa määrittelemme projektin laajuuden, tavoitteet, aikataulun, tiimin, vastuut ja toimintatavat.
Palvelumuotoilu, jolloin paneudumme kohderyhmien tarpeisiin ja käyttäytymiseen, rakennamme asiakaspolut ja suunnittelemme konversiot.
Sisällöntuotantovaiheessa luomme uutta sisältöä tai päivitämme olemassa olevaa sisältöä uuden sivuston vaatimuksiin. Muokkaamme sisältöä siten, että se löytyy mahdollisimman hyvin hakukoneilla ja huomioimme myös saavutettavuusvaatimukset.
Tekninen toteutus tapahtuu WordPress-alustalle. Tarvittaessa teemme myös ohjelmointityötä, jotta sivusto vastaa mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeisiin.
Testauksessa varmistamme sivuston toiminnan ja hiomme yksityiskohtia yhdessä asiakkaan kanssa.
Julkaisuvaiheessa voimme myös toteuttaa sivuston lanseerauksen sekä organisaation sisällä että ulkopuolella, esimerkiksi asiakkaan some-kanavissa.
Jatkokehitystä teemme yhteistyössä asiakkaamme kanssa osana sisältökumppanuuttamme.
Tekninen ylläpito varmistaa, että esimerkiksi päivitykset ja sivuston turvallisuus ovat aina kunnossa.
Hinnoittelemme ja toteutamme verkkosivu- ja verkkokauppakokonaisuudet läpinäkyvästi ja selkeästi, jolloin yllätyksiä ei synny.
Autamme kirkastamaan oleellisen. Kaikki tekemisemme pohjautuu asiakkaan liiketoiminnan ja tavoitteiden ymmärtämiseen. Katsomme markkinointia aina kokonaisuutena, jonka jokainen osa tukee tavoitteita.
Brändityöt
Toisinaan on tarpeen tehdä kokonaisvaltainen brändityö, toisiaan brändin kirkastaminen riittää päivittämään brändin esimerkiksi yrityskaupan tai muun ison muutoksen jälkeen.
Kasvatamme asiakkaidemme menestystä kirkastamalla markkinointistrategiat. Näin markkinointi lisää pitkäjänteisesti brändiarvoa, menestystä ja kestävää kilpailuetua.
Konseptin peruskivi on idea, oivallus tai näkökulma, joka kiteyttää jotakin kohderyhmästä ja toisaalta yrityksestä ja sen tuotteesta tai palvelusta. Hyvä konsepti vetoaa sekä järkeen että tunteeseen.
Olipa kanava mikä hyvänsä, sisältö ratkaisee. Vaikuttavat sisällöt saavat aikaan haluttua toimintaa valituissa kohderyhmissä. Toteutamme sisältöjä yksittäin ja kokonaisvaltaisesti avaimet käteen -periaatteella.
Graafinen suunnittelu
Visuaalinen kerronta saa pysähtymään, synnyttää tunteen ja kertoo tarinan. Ilman vahvaa visuaalisuutta viestien tulvassa on vaikeaa menestyä.
Laadukkaiden ja omaleimaisten valokuvien ja videokuvien merkitys on arvossa nyt enemmän kuin koskaan, kun kaikilla on kamera taskussaan. Kuvilla on erittäin tärkeä merkitys esimerkiksi sosiaalisessa mediassa, verkkosivuilla ja lehtimainoksissa.
Copywriting on kaikessa yksinkertaisuudessaan tekstillä myymistä. Ensimmäiset sanat määrittävät tekstin tehon. Siksi on erittäin tärkeää tuntea kohderyhmä ja oikea tulokulma.
Brändin persoona tulee esiin myös sanallisessa ilmaisussa. Hyvä teksti tukee brändiä, herättää mielenkiinnon halutuissa kohderyhmissä, jakaa tietoa ja myy.
Digimarkkinoinnissa, jos missä, tulokset ratkaisevat. Hyvin suunnitellut toimenpiteet vahvistavat tunnettuutta, rakentavat brändiä, innostavat ottamaan selvää, generoivat liidejä ja vahvistavat asiakassuhdetta.
Verkkosivut
Voisi sanoa, että yritys, jolla ei ole verkkosivuja, ei ole olemassa. Hyvät verkkosivut ovat yrityksen ilmeen mukaiset, selkeät, informatiiviset ja helppokäyttöiset kaikilla laitteilla.
Meille on tärkeää, että verkkokaupan avulla saavutetaan myyntitavoitteet. Varmistamme, että verkkokauppa löytyy mahdollisimman hyvin Google-haulla ja että markkinointiasiat ovat teknisesti ja sisällöllisesti kunnossa.
Hakukoneoptimoinnilla varmistamme, että verkkosivuille ja verkkokauppaan saadaan enemmän liikennettä ja asiakkaita Googlen luonnollisten hakutulosten kautta.
Google-markkinointia voi tehdä monella eri tavalla ja kulmalla. Joillakin asiakkailla voi painotus olla enemmän mainonnan puolella, kun taas toisille yrityksille sopii paremmin luonnollinen sivujen löydettävyys.
Some-markkinointi on monille asiakkaillemme tärkein markkinoinnin muoto. Sitoudumme tilien pitkäjänteiseen kehittämiseen, orgaanisen näkyvyyden lisäämiseen, maksetun mainonnan tehokkuuteen, sisällöntuotantoon ja ylläpitoon.
Autamme yrityksiä kaikessa markkinoinnissa ja viestinnässä. Suunnittelemme, toteutamme ja sparraamme. Käytännön työn lisäksi meitä pyydetään myös puhumaan ja valmentamaan näistä aiheista.
Ulkoistettu markkinointipäällikkö
Tarjoamme strategista ja sitoutunutta markkinointiosaamista ilman rekrytointia. Ulkoistetun markkinointipäällikön rooli räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaan.
Viestintävalmiudet ja vuorovaikutustaidot muodostavat tutkitusti ison osan johtamisen ammattitaidosta sekä tiimien toimivuudesta ja hyvinvoinnista. Valmennamme tiimejä, esihenkilöitä, johtajia ja yrittäjiä.
Tuemme organisaation strategian todeksi muuttamisessa. Kiteytämme, visualisoimme ja tarinallistamme. Strategian luomisessa ja todeksi tekemisessä kannattaa luottaa viestinnän ja strategisen markkinoinnin yhteispeliin.
Autamme asiakkaitamme kehittämään työyhteisöviestintää, viestimään tuloksekkaasti sekä luomaan viestintäkäytäntöjä, jotka tukevat tavoitteiden saavuttamista. Sisäisen viestinnän toimivuus vaatii erityistä huomiota hybridityön aikana.
Kriisitilanteissa hyvä viestintä ja realistinen tilannekuva ovat ehdottomia selviytymiskeinoja. Autamme asiakkaitamme varautumaan kriiseihin ja selviämään niistä taitavasti.
“Kustannustehokasta ja määrätietoista, pysytään asiassa. Tavoitteellisuus on huikeata, samoin joustavuus, kokonaisuuden järjestäminen ja projektin todella tiukassa aikataulussa pitäminen. Saimme kaiken mitä tarvitsimme ja vielä paljon enemmän. Mahtava suoritus!”
Matti Muhonen, toimitusjohtaja
Agile Composites Oy
“Sorja Productions sisäistää nopeasti liiketoiminnan ytimen ja sen vaikeimmatkin vivahteet. Yrittäjänä koen, että tärkeää asioiden edistämisen kannalta on ollut Sorja Productionsin ihailtava reagointinopeus.”
Esa Keskisaari, toimitusjohtaja
Suomen Tieverkko Oy
“Oikein mukavaa yhteistyötä, hyvin ”näpeissä” pidetty projekti sekä aikataulullisesti että lopputuloksen kannalta.”
Tuovi Litmanen-Tuomi, talousjohtaja
Imatran Seudun Sähkö
”Sorja Productions on luova, korkeatasoinen, joustava, kuunteleva ja helposti lähestyttävä viestintätoimisto. Voimme huolettomasti heittää asiat Sorja Productionsin hoidettaviksi, ja ne toteutuvat sovitussa aikataulussa. Vahvuutena on herkkyys löytää asian keskeinen ydin helposti ja nopeasti sekä viestiä se ymmärrettävästi.”
Markku Vengasaho, lehtori
Kondiittorimestareiden vastuukouluttaja
Saimaan ammattiopisto Sampo
“Olemme tehneet lukuisia onnistuneita markkinointiviestinnän toteutuksia Sorja Productionsin kanssa, ja haluamme jatkossa tehdä yhteistyötä nimenomaan Sorja Productionsin kanssa.”
Kati Räisänen, toimitusjohtaja
CDM Design & Involver
“Kiitos ❤️ Työ sujui sovitusti ja saatiin todella raikas, hieman erilainen ilme apteekille. Kommunikaatio oli helppoa ja helposti tavoitti teidät. Minut pidettiin hyvin ajan tasalla ja sivujen julkaisu oli juuri kuten oli sovittu.”
Niina Metelinen, apteekkari
Apteekki Lappee
“Kiitos ilosta ja valosta, jota toitte toimintaamme. Teidän vahvuutenanne on herkkyys ja kauneus, taito löytää juuri se, mitä itse ei löydä. Olemme saaneet luovaa ja luotettavaa palvelua oman viestintämme ja oman ilmeemme suunnittelussa ja rakentamisessa.”
Leea Ohtamaa
Ingin tila
Mistä nyt puhutaan?
Liity verkostoomme ja kuulet ensimmäisenä raikkaat näkökulmat brändisuunnitteluun, markkinointiin, viestintään ja asiakasymmärrykseen.
Sivustomme käyttää evästeitä. Hyväksymällä tämän voimme taata parhaan käyttökokemuksen verkkosivuillamme. Lue lisää.
Valitse evästeet Osa evästeistä vaaditaan verkkosivuston toimintaan ja osa mahdollistaa erinäisten lisäominaisuuksien käytön. Voit alla olevasta listasta määrittää, mitä vaihtoehtoisia evästeitä on lupa käyttää. Rastita ne kohdat, jotka sallit. Voit lukea lisätietoja evästekäytännöistämme täältä.
Huom! Jos olet aiemmin sallinnut vain tietyt evästeet, näkyvät ne automaattisesti rastitettuina. Voit poistaa hyväksynnän poistamalla rastin ja tallentamalla asetukset uudelleen.